Black Friday w sieci to kant. Ceny niższe tylko o 1,3 proc.

Czytaj dalej
Fot. Freeimages.com
Małgorzata Wąsacz

Black Friday w sieci to kant. Ceny niższe tylko o 1,3 proc.

Małgorzata Wąsacz

Amerykanie na Black Friday czekają z utęsknieniem przez cały rok. Tego dnia towary mogą kupić nawet o 80-90 proc. taniej. W Polsce Czarny Piątek od kilku lat próbuje się zadomowić. I choć sprzedawcy na kilka dni przed tą akcją zapowiadają duże promocje, to co roku klienci są zawiedzeni.

W sklepach stacjonarnych obniżki średnio sięgają 20-30 proc. i to tylko na wybrane towary. Znacznie gorzej jest w e-sklepach.

Deloitte we współpracy z firmą Dealavo porównał ceny w sklepach internetowych 17 listopada oraz 24 listopada, czyli w Black Friday. Jak się okazało, obniżka cen wyniosła średnio zaledwie 1,3 proc.! Byli też handlowcy, którzy... podnieśli ceny. Podobnie, jak w ubiegłym roku, w różnice w cenach w poszczególnych sklepach internetowych były duże.

Dziś Dzień Darmowej Dostawy

Dziś od godz. 00.01 do 23.59 możemy zrobić zakupy online w sklepach internetowych, których listę znajdziemy na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl. Obecnie widnieje na niej prawie 1800 e-sklepów. 

Dostawa dla zamówień złożonych w nich dzisiaj nic nie kosztuje. Nie ma tutaj znaczenia metoda płatności i rodzaj dostawy. 

Akcja obejmuje swym zasięgiem wyłącznie zamówienia na terenie Polski. 

Pozostało jeszcze 83% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,95 zł tygodniowo.

    już od
    2,95
    /tydzień
Małgorzata Wąsacz

W swoich artykułach podejmuję tematykę dotyczącą turystyki, telekomunikacji, rynku pracy oraz gospodarki. Przygotowuję też artykuły do dodatku historycznego "Album bydgoski" oraz do miesięcznika dla prenumeratorów "Pasje". Staram się pomagać Czytelnikom interweniując w ich sprawach.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.to.com.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.