Barbara Kurdej-Szatan najbardziej lubi występować z mężem

Czytaj dalej
Fot. Sylwia Dąbrowa
Paweł Gzyl

Barbara Kurdej-Szatan najbardziej lubi występować z mężem

Paweł Gzyl

Chociaż z wykształcenia jest aktorką i piosenkarką, tak naprawdę bardziej kojarzymy ją z prowadzenia programów telewizyjnych. W tym sezonie oglądaliśmy ją najpierw w „The Voice Kids”, a teraz niedawno w „Dance Dance Dance”.

W tym sezonie oglądaliśmy ją najpierw w „The Voice Kids”, a teraz niedawno w „Dance Dance Dance”. Tak naprawdę dla większości Polaków jest jednak charakterystyczną blondynką z reklamy jednej z sieci komórkowych. To już sześć lat, od kiedy zaczęła pojawiać się w tych telewizyjnych spotach - i nic nie wskazuje, że miałaby rezygnować z tej roli.

- Bardzo lubię wcielać się w blondynkę z Play, ponieważ jest to pozytywna i zwariowana postać. Na planie jest bardzo wesoło, chociaż bywa też męcząco, ale zazwyczaj jest tak radośnie, że wszyscy mamy tzw. głupawkę. Reżyser też jest naprawdę wspaniałym, pozytywnym człowiekiem, ma mnóstwo energii i tak to wszystko świetnie prowadzi, że, po prostu, bardzo dobrze mi się pracuje - deklaruje w Portalu Pozytywnej Treści.

Aktorka już jako siedmiolatka śpiewała w chórze „Schola Cantorum Opolensis Legenda”. Jej zainteresowanie muzyką wzięło się z prostej przyczyny - mama dziewczynki była dyrektorką Miejskiego Ośrodka Kultury w Opolu. Dzięki temu całe popołudnia spędzała na próbach do słynnego festiwalu, podpatrując gwiazdy polskiej piosenki od kulis. Dlatego już jako dziecko postanowiła zostać wokalistką.

- Czułam się bardzo dorosła. Wydawało mi się, że zdobywam świat. Nigdy nie było mnie w domu. Mama nazywała mnie „włóczykijem”. Po szkole biegałam na zajęcia aktorskie, językowe, wokalne. A potem na imprezy. Oczywiście teraz, z perspektywy czasu, wiem, że wcale nie byłam dojrzała - śmieje się w „Gali”.

W dalszej części artykułu przeczytasz:

  • Dlaczego Barbara Kurdej-Szatan musiała zdawać maturę dwukrotnie?
  • Jak Basia poznała Rafała?
  • Od kiedy aktiorka występuje w reklamowych spotach znanej firmy?

 

Pozostało jeszcze 74% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,95 zł tygodniowo.

    już od
    2,95
    /tydzień
Paweł Gzyl

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.to.com.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.